10.4.2014

Lempparit

Toisen blogin innoittama ajattelin tehdä tällaisen jutun, että jos pitäisi valita vain yksi kokoelman nukke, niin mikä se olisi. Tosin se on ihan mahdoton tehtävä valita vain yksi, niin teen niin että valitsen joka sarjasta yhden. Tässä kisassa kunniapaikoille pääsi nämä nuket:

Naf Naf -Barbie oli lapsuudessa mun lempparinukke. Kyllä se tunnearvon takia saa tän ykköspaikan. Jaetulla kakkossijalla oliskin sitten vähintään kymmenen Barbia :D


Daisy -nukeista valitsen tämän morsiusnuken, koska tämä on ainoa oma (oli mun siskon) lapsuuden ajalta. Muut Daisyt olen ostanut Daisyn (lapseni) syntymän jälkeen.


Lady LovelyLocks Maiden GoldenWaves, tämäkin sen takia että oli lapsuudessa mulle tärkeä. Tämä oli silloin mun ainoa LLL-nukke.


Petra -sarjan nukeista valitsen tämän pikkusisko Peggyn. Oli yks mun lempparinukeista lapsena, mut hyvin oon huolehtinut siitä silloinkin.


Sindy nukeista valitsen tämän. Tällainen oli mun ensimmäinen oma Sindy (mikä on joskus aikoinaan myyty), mutta olin tosi iloissani kun muutama vuosi sitten löysin tämän kirppikseltä.


Monster High nukeista tietenkin Draculaura, mutta siinä oli miettimistä että mikä niistä. Valitsen kuitenkin sen ihan ensimmäisen basic Draculauran, mikä oli mullakin ensimmäinen MH nukke-mistä koko keräily alkoi. Tykkään siinä kaikesta, meikeistä, hiuksista ja vaatteista paljon. Ainoa mitä itse olisin alunperin tehny eritavalla jos olisin otse suunnitellut nukkea, niin olisin tehnyt valkoisen hameen sijasta mustan hameen. Mulla on kyllä paljon muitakin monstereita kun vaan Draculauroja, vaikka oon tainnut täällä näyttää ja kertoo vaan mun Draculauroista.



Ever After High on uusin keräilykohteeni, toistaiseksi tämä Briar Beauty on vielä ainoa nukkeni, mutta tämä sai pitkän harkinnan jälkeen kunnian olla ensimmäinen ostokseni. Seuraavana haluan Raven Queenin.


Cherry Merry Muffin, näistä juuri tämä Cherry Merry Muffin itse tietenkin värin takia. Tämä oli niitä nukkeja mitä mulla ei lapsena ollut, mutta ihailin aina kuvastoista ja olisin kovasti halunnut sen.


Baby Face nukeista valitsen Nauravan Niinan, eli So Funny Natalien. Tämän valinta on oikeastaan päinvastainen kuin muiden nukkejen, koska muut olen valinnut että ollut ensimmäisten joukossa tai jo lapsena mulle tärkeä, mutta tämä oli mulla näistä viimeinen. Mulla oli lapsena Suomessa myydyistä 9:stä nukesta ne kaikki muut 8, paitsi tämä. Itseasiassa en ole varma oliko tätä myyty täällä, koska en koskaan nähnyt tätä kaupoissa tai kellään kaverillani. Näin varmaan kymmenen vuoden ajan suunnilleen kerran kuussa unta missä löysin Nauravan Niinan Pyramidin huipulta tai ties mistä, ja sitten kun lopulta löysin ja ostin tämän Ebaysta, en ole eneää niitä unia nähnyt. Selvästikin mua harmitti kun multa puuttui tämä nukke. Haluaisin vain tämän mustahiuksisena, niinkuin oli niissä pakkauksian kuvissa, mutten ole koskaan tavannut sitä missään sellaisena, se taisi olla prototyyppi, joka sitten päätettiin valmistaa vain tällaisena.


My Little Ponyista valitsen G1 winger ponin Little Flitter. Mulla oli lapsena muutama aito MLP, ja tämä oli yksi niistä. Tosin ei sama, vaan olen joutunut uudelleen hankkimaan näitä, koska tyhmänä myin kaikki ponini pois teininä.



Pienemmistäkin nukeista voisin kai valita jotkut... Nimiä näille kaikille en tiedä.

Enchanted Kingdom tyttö



So Small Babies, nyt näitä mulla on siis parikymmentä, mutta lapsena mun ainoa oli juuri tällainen.


Cutie Club tummaihoinen. Kutsuin tätä Luluksi, olin nimennyt näitä tyyliin Lala, Lili... :D


Boo Boo's Care keijuista valitsen tämän, Kisses (en muista mikä se oli suomennettuna, ehkä Suukko), koska lyhyesti sanottuna lapsuuden nukke. Lapsuudessa meillä oli tämä ja Hyvyys ja Huolehtiva. Nyt mulla on tietenkin taas enemmän kuin vain ne muutama.


Lil Secretseistä tämä värin takia.



Jäiköhän tästä nyt jotain nukkeja pois. Jos jäi, niin lisäilen jälkeenpäin!

Mutta tässä vielä kaikki mun Baby Face -söpikset!


ja kaikki pienet so small babies -vauvelit :)





2 kommenttia:

  1. oiii, ihastuttavia! lil secretsit muuten on aivan tosi söpöjä, oot eka aikuinen itseni lisäks jonka tiedän omistavan sellasia :) mulla oli pienenä yksi sellainen, ihan lemppareita oli. nyt olen 2 jostain haalinut niitä.
    ja baby facet. awww T___T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että meitä on muitakin :) En mäkään oikeestaan tiedä ketään kellä niitä olis.

      Poista