19.3.2014

Kuulumisia, tai ainakin lupaus niistä

Heh, melkein hävettää tää miten vähän täällä oon kirjotellu, viimeks joskus ennen joulua! Taitaa mennä sellaseks et kirjotan vaan lasten synttärien jälkeen ja laitan siitä kakkukuvia :D Mutta, se ei oo tarkoitus.

Mun elämä ei vaan oo edistyny missään mitenkään, niin toivotaan et lähiaikoina onnistuisin tsemppaa itseäni, niin kirjoitusmielessä kun normaalielämässäkin. Tiivistetysti tää aika tässä on kulunut niin että oon vaan ollu laiska ja saamaton, ja no se masennusepäilys mulla edelleen on, mut psykologilla kävin ja lopetin jo sen, kun en kokenut minä tai psykologikaan että se pystyis mun mieltä piristää sillä et puhuisin siellä. Mä kun oon kuitenkin avoin ihminen ja pystyn helposti puhuu asioistani kelle vaan, vaikka puolitutulle, niin mielummin sit avaudun jollekin kaverille. Mutta kovasti oon sitä mieltä ettei mussa oo mitään muuta vikaa kun yksinäisyys aikuisseurasta kaverimielessä, ja kaikki sitten johtuu vaan siitä.

D on varmasti kasvanu ihan hirveesti, ja oppinu niin paljon puhuu, se puhuu ihan mitä vaan pidempiäkin lauseita (toki myös omaa vauvahöpötystä) ja on kova käskyttämään 'päästä ilti', 'ei haluu', kunnon pikku pomo se tässä talossa ainakin on. Ja hienosti sanoo 'monste hai', ja 'rarity', ja muita ponien nimiä. Spike on 'päk'. B on jollain tapaa oppinu pärisyttää ärrää, mut se tulee kurkusta, D sanoo mun mielestä kruunu jo aika hyvin sen ärrän siellä. Ehkä pikkusisko oppii ärrän ensin :) Mutta jokainen on erilainen ja omaa tahtiaan oppii. Onhan näillä luonteetkin ihan ääripäistä.

Mä ajattelin tehtä tähän nyt listaa, että pyrkimys olis joka kuukausi (ellei useammin) sit tehdä näistä aiheista tänne jotain pientä juttua. Mulle myös saa ehdottaa juttujen aiheita jos haluaa että kirjottaisin jostain tietystä asiasta. :)

Tulossa siis:
- mun Monster High nuket, ja ehkä myös Barbien MH nuket
- mun Lady LovelyLocks nuket (on lisääntyny edellisestä kerrasta)
- D:n 2v synttärit (toukokuussa tai sen jälkeen siis), aiheena My Little Pony

Mun tää kun on tällanen aika sekainen blogi, kirjoitan mistä tuntuu ja haluan, eli usein lapsista, mikä milloinkin ärsyttää tai ainoasta harrastuksestani, mitä jotkut voi jonkinsortin hulluutenakin ajatella eli nukkejen keräilystä. Haluaisin kirjoittaa enemmän aina joistain aiheista, ehkä lapsiin liittyvistä, mutten vielä ole keksinyt mitä se olisi. Meillä kun on aina päivästä toiseen ihan samanlaista, ja kun en ole vielä töitäkään hakemassa tai mitään muita muutoksia ei ole tulossa.

Robin on tulossa Lappeenrantaan ensi kuussa, ja kesäkuussa. B:n on ihan pakko tietenkin päästä sinne, saa nähdä mennäänkö toiselle vai molemmille keikoille.

Tähän perään vielä kerhokuvia lapsistani, oli aika paljon hyviä, valitsin jokaisesta kolme kuvaa ja kaksi sisaruskuvaa, ja enemmänkin oli valittavana. Olin tosi yllättynyt että D:stäkin tuli näin hyvä, koska se ei sit yhtään meinannu pysyy paikoillaa, juoksi karkuun sinne kuvaustaustakankaan taaksekin ja rimpuili pois aina. Mut nähtävästi on saatu just oikealla sekunnilla kuva napattua sitten. Eihän tää muutenkaan mikään hymytyttö oo koskaan ollut.










3 kommenttia:

  1. Olisko mahollista saaha joskus siun Barbeista juttu? Siis tyylii, et esittelisit mitä kaikkia siulta niitä löytyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Idea on hyvä, ja voisinhan mä sitä yrittää. Siinä on vaan niin iso työ, niin en tiiä onks musta siihen :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista