26.11.2014

Esikoinen jo 9-vuotta!


Miten tää aika meneekin niin nopeesti! Mun pieni 'pampula' täytti eilen 9 vuotta! Pikku rokkarista tuli jo isompi rokkari. Ihan uskomatonta miten paljon nopeemmin lapset tuntuu vanhenevan (ainakin verrattuna itseensä, hehhee :D ) Voi että kun tääkin oli joskus vielä niin pieni, ei yhtään tunnu et siitäkin olis jo noin kauan. Sillon mun elämä muuttu totaalisesti! Vaikka mä usein taidan valittaa vähän kaikesta, niin lapset on ehdottomasti parasta mitä mulla on! K:lla oli lauantaina juhlat, teemana tarjoilussa oli Minecraft. Mä en tajua mikä siinä kiinnostaa ja on erikoista, mut enhän mä muutenkaan tajua mitään pojista/miehistä :D Luokalta K kutsui tänä vuonna pelkästään poikia, ja varmaan ihan hyvin meni. Olin siis tietenkin koko ajan mukana. Mutta mietin vaan että riittääkö kotisynttärit enää ens vuonna? Monet järjestää muualla, mä oon halunnut ja tykännyt pitää lasten synttärit aina kotona ja on kivaa päästä leipomaankin, niin en oo edes harkinnu mitään hoplop/keilaus/ties mitä synttäreitä. Kaiken lisäks kun ei mulla oo autookaan, niin tuntuis tyhmältä et en itse vois tarjota kyytiä sit synttäreille jolleki sellaselle kenen olis vaikee mennä, koska itekin jouduttais mennä bussilla tai kahdella tai kehittää jotain siihen et päästäis sellaseen. Mitähän ens vuonna..? Jos tytötkin alkais vaikka enemmän kiinnostaa niin jos kutsuis myös niitä ja pitäis tavallaan discon..? En tiiä, pitää sit katsoo uudestaan. Viime vuonna synttäreillä oli tyttöjäkin, mut sillon oli lähinnä tytöt omassa porukassaan eri huoneessa ja pojat omassa porukassaan. Niin tänä vuonna en 'pakottanut' kutsumaan yhtään tyttöä :D Mä annoin K:lle synttärilahjaks uudes Skylander pelin pleikkarille, ja oman tabletin. On kyllä ollut nyt kovassa käytössä, että on kyllä tosiaan tyytyväinen lahjoihinsa. Kauan K on valitellut sitä et kaikkien muiden niiden luokkalaisten kotona on tabletti paitsi meidän kotona.

Tässä osa tarjoiluista. Oli muuten vaikeeta taiteilla toi creeper kun se väri halus vaan valua... :D 
Toi keltainen kakku on Hot dog -koira Skylandersista. 






 Mahtava lapsikasa! :D

Mä oon muuten jo tosi valmiina jouluun, koko vuoden on kaapit ollu täynnä lahjoja odottelemassa lajittelia mitä kellekin ja paketointia tietenkin. Mä oon tosi joulutyyppiä ja tykkään antaa lahjoja. Ja kun alotan jo tammikuussa, niin ei kerralla mee niin paljon rahaa, vaan voi panostaa lahjoihin enemmän, ja on aikaa löytää jotain sopivaa eikä tule kiireessä loppupeleissä hommattua mitään paniikkiratkaisuja tyylillä että 'tää saa nyt kelvata'. Lapsille on niin ihanaa antaa lahjoja, tietenkin aikuiset jää paljon vähemmälle, mutta en mä itsekään odota mulle mitään. Lasten iloa on sit ihana katsoa kun ne saa avaa paljon lahjoja. :)







Ja mä kans meinaan muka taas vanheta reilun viikon päästä. Apua. No ehkä en kuitenkaan tänä vuonnakaan aio täyttää vuosia, voin olla edelleen se 16v. Haluaisin kyllä vapaaillan/yön lapsista jossain vaiheessa, ehkä seuraavana viikonloppuna, saa nähdä järjestyykö. Mutta en halua oikeana päivänä, koska silloin oon mielummin mun tärkeiden, eli lasten kanssa, kun että ottaisin riskin että olisinko ihan yksin. Tulis vaan entistä pahempi mieli vanhenemisesta, jos se pitäis olla ihan yksin. Koskaan ei oo varmaa saako ketään kaveria tai tuttua mukaan minnekään. Haluaisin kyllä käydä ihan ihmisten ilmoilla jossain, ja tutustua ehkä uusiin ihmisiinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti