18.3.2015

Hiusasiaa ja kevättä rinnassa


Blondasin hiukseni. Mullahan on usein pinkkinä edestä, ja parit mustat raidat seassa. Mutta vaihtelu virkistää, uskon et kyllä mä parin kuukauden sisään laitan taas sitä pinkkiä. Sitä on niin helppo kuitenkin laittaa, ja sen saa yhdella blondauksella poiskin. Pinkin pitämisessä on vaan vähän hankaluutta, verrattuna tietenkin helppoon yksväriseen blondiin. Pinkki kulahtaa nopeesti ja pitää olla usein värjäämässä, mutta etenkin se suihkussa käyminen, hiusten pesua varten aina erittelen naaman eteen tupsuksi ne pinkit, koska niistä muuten leviäisi etenkin ensimmäisillä pesukerroilla sitä pinkkiä sit myös vaaleaan osaan. Kai mä tällä hetkellä kaipasin myös sitä suihkussa käymisen ja hiusten pesun helppoutta.

Mä tykkään otsiksesta, oon aina tykänny. Mun mielestä se sopii mulle. Mun otsan sivuilla kasvaa sellasta 'vauvahiusta', niin otsis piilottaa senkin kivasti. Välillä oon sitä kasvattanut pois, mut tosin kun on otsis sen saa myös pannalla tai pinneillä tai pompulalla myös pois. Mulla oli jo lapsena otsis, eikä mulla oo siitä muuta traumoja, kun joskus se oli todella paksu, niin musta se ei sillon sopinut mulle jos oli hiukset takana kiinni. Siitä nähnyt jotain valokuvia. Mut siihen aikaan tais varmaan monella olla paksu otsatukka :D
Spice Girls aikana olin tosi Emma-fani, ja sekin sai mut ehkä entistä enemmän tykkäämään otsatukasta. :D

Mä en osaa hirveen hyvin käyttää hiusaineita, tai tehdä kampauksiakaan, ainakaan minkään oikeen säännön mukaan. Jos laitan jotenkin niin ne on sit yleensä saparoletit, tai alasaparot tai yläsaparot, tai pyörittää yläsaparot sellasiks palloiksi ja saatan laittaa jotain kukkia tai rusetteja koristeeksi. Kai tollaset on monen mielestä lapsellinen kampaus, mut tykkään siitä itselläni ja lapsillani. Mulla on sellanen levee pää, 'neliö pää' niin musta mulle sopii paremmin kaks pompulaa kun yks taakse. Kuitenkin ehdottomasti eniten pidän aina hiuksiani auki, ja joku koristepinni sivussa tai niin että pitää osan hiuksista ylhäällä. Lakkaa laitan otsatukkaan ainakin, mutta kyllä se silti ulkona menee aina sekasin tuulessa :D Tykkään myös hatuista, oikeestaan keväällä ja syksyllä vaan kuljen ilman hattua, talvella pitää olla joku lämmin, ja kesällä pitää olla suojana, koska mun päänahka palaa muuten. Muutenkin palan herkästi auringossa. Hattujen ja otsiksen huono yhdistelmä on kyllä se että hattu lyttää sen otsiksen.. :/

Tykkään tästä kevätsäästä, on jonain päivinä vaikuttanut jo piristävästi mielialaankin.

Mun sisko kävi Amsterdamissa ja toi mulle sieltä tuliaisiks tällasen ihana paidan :) Taitaa se tietää mistä mä tykkään :D

Selkäpuolella on tällanen teksti



ja edessä PROUD BLONDE Barbie



Tässä mun hiukset kokonaan vaaleina taas. Onneks nää näyttää pikkuhiljaa jo vähän kasvaneen. Mun hiukset meni välillä niin huonoon kuntoon että niitä oli pakko leikkaa, oli kai melkein polkkapituiset.



Laitettiin prinsessan kanssa vähän kiharoita <3




Yritin ottaa järkevää kuvaa missä kaikki lapseni on samassa kuvassa, suurin osa kuvista oli jotenkin... epäonnistuneita? Useimmiten vähintään yks ei osannu olla ihmisiks kuvassa(kaan) :D



Tällasen kuvan sain vihdoin, reilu viideskymmenes kuva. D on EDELLEEN kova peukunimijä..


Mulla on ollut nyt aika epäsosiaalinen kausi (mutta oon ollu facebookissa sosiaalinen :D ), en oo juurikaan kavereita nähny, tosin niilläkin on ollut kiirettä. Ehkä tää kevät nyt piristäis kaikkia, ja sais aikaseks nähtyä enemmän ihmisiäkin. Mä NIIIN haluaisin kokea ihastumisen tunteen. Kohta alkaa taas huomaamaan, että kaikki kulkee pareittain, linnut ja perhoset mukaanlukien.

D tosin tuli tänään kipeäks (kuumetta, ripulia, katsotaan tuleeko vielä muutakin ja muillekin lapsille...) niin pitää nyt parannella ensin. D:hän on tässä ollut jo hyvän aikaa täysin kuiva, voin olla siitä ylpeä! Mutta täksi yöksi laitoin sille nyt vaipan sen ripulin takia, sitä olis todella inhottavaa siivota jos sattuisi vahinko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti