2.9.2012

Taas muutama viikko päässyt kulumaan viime kirjoituksesta. Mutta hyvää kuuluu. Mä en ymmärrä miten voin koko ajan tykätä vauvastani enemmän ja enemmän vaikka alusta alkaen tykkäsin siitä jo täysillä <3 Mun ystävä sai keskiviikkona poikavauvan, muutettiin kesällä molemmat pois Helsingistä, ja näen nyt harvemmin niitä, ja tuntuu tyhmältä kun en oo nähny sitä vauvaa vielä kun vaan parissa kuvassa, enkä tiiä millon pääsen näkemään sitä livenä. Mä oon kyllä ihan vauvahullu, varmaan sekosin kun tiesin et oli menos synnyttää enkä osannu mitään muuta kun odottaa et millon kuulen että on syntyny ja tyyliin kiljuin ilosta ja jännityksestä. Onneks kaikki meni tosi hyvin ja nopeesti. B on keksiny että äiti on yhtäkuin maito, tai no aina se on varmaan niin ajatellu. Se hokee jatkuvasti että 'Äiti anna maitoo' ja kun kysyin että mikä mun nimi on, niin se vastas että maito :D on kai se maito aika tärkee tälle mun b-tyttöselle. K:lla on menny hyvin koulussa, ainakin sen omien sanojensa mukaan, ja on saanut nyt uusia kavereitakin. :) Ja bändikouluharrastus on ollut jo yhden kerran, ja tykkäs siitä kovasti, vaikka se vaikutti olevan nyt viime kerralla, ensimmäisellä kerralla siis vielä ainakin aika lailla vaan meluisaa sekoilua :D ja ens viikolla K:lla pitäis alkaa sählykin :) Mut se on hyvä et on kaks erilaista harrastusta, liikuntaa ja musiikkia. Olisin halunnut K:n, ja K itsekin siis halus, myös legokerhoon, mut ilmoitin liian myöhään niin paikat sinne oli jo täynnä :(

Mua vaan harmittaa kun oon ollut niin kiireinen etten oo paljon ketään nähnyt, näitä mun Lappeenrannan kavereita. Jotenkin jumittunut niin että oon nähny silti vaan täällä tosi lähellä, samalla alueella asuvia. Ja hyvähän se on että lähellä on ihmisiä, mut pitäis kyllä löytää aikaa myös näille muillekin kavereille. En ees tiiä miks muka oon ollut kiireinen, kun en mä oikein muuta tee kun oo lasten kanssa, ja oon vielä ollu aina viemässä Kentsua kouluun ja hakemassa sieltä. Ja kun pitäis yrittää siivotakin. Siinä asiassa mä en taida koskaan reipastuu, se ei vaan oo mun juttu. Vaikka niin kovaa väitin et sit kun muutetaan tänne uuteen ja isompaan niin ettei enää koskaan olis sotkusta, mut kyllä on edelleen jatkuvasti leluja olohuoneessa ym.

Huomenna alkaa taas 'normaali elämä' :D nimittäis SALKKARIT alkaa! Ja huippumalli! Kesällä ei tuu juurikaan katsottua telkkaria, niin ihanaa päästä normaaliin tv-rytmiin :D vaikka kuulostaakin aika hassulta. Ja ihanaa että mulla on tallentava digiboxi, koska ne tulee aina siihen aikaan kun laittaa iltapalaa ja ehkä yrittää saada lapsia nukkumaan. Ennen mulla aina meni vähintään puolet ohi salkkareista kun lapset piti siitä huolen etten voi keskittyy siihen. Mut katoin jo tänään youtubesta huomisen jakson, minäkö malttamaton? :) Mutta siis olin K:kin kutsunut viereen et katotaan huominen jakso ja se siinä vieressä odotti, ja se alkoi sit kahden kundin pussailuilla, ja no.. enhän mä sellasta ajatellu näyttäväni K:lle :D eipä se siitä sit kyselly mitään.

Eripari meikit, kokeilin vähän :D


B**** ponipinsessa


Vauvani <3



K (suu vähän likasena) :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti