17.9.2012

tyhmä, ruma, lihava ja yksinäinen olo

Tänään on taas nähtävästi ollut 'huonompi' päivä, kun melkein mikään ei oo ollu kivaa. Heräsin varmaan vaan entistä enemmän todellisuuteen, ja pakko se on hyväksyä sitten että mä vanhenen. Otin musta ja D:sta kuvia, mikä osoittautu kyllä hankalaks, se ei tietenkää hymyilly ja söpöilly mun sylissä, mut ei pientä vauvaa voi syyttää, se on kuitenkin söpö vaikka itkisi. Eli kaikissa kuvissa oli vika mussa, näytin niin rupsahtaneelta, raihnaselta, väsyneeltä, vaikka yritin hymyillä. Se on surullista, mutta totta.. Ei kaikkee vikaa edes tajua ennen kun näkee itsestään kuvia ja tarkastelee kunnolla. Eikä se helpota asiaa et mun hiukset oli niin huonossa kunnossa niin piti leikkaa nää lyhyiks. Enkä mä enää jaksa ja tai ehdi värjää näitä pinkilläkään kun se pitäis joka viikko tehä.


Mun pieni D:kin on tänään jo 4kk. Hei hei pikkuvauva-aika! :'( D saa maistaa jotain ruokaa ekan kerran sit lauantaina B:n 3v bileissä. Sekin täyttää lauantaina JO kolme! ja siitä vuosi sitten mä sain tietää että uusi vauva oli tulossa <3






<3 D 4kk <3



Mulla tosiaan on varmaan univelkaa tai jotain, viime yönäkin molemmat tytöt heräs monta kertaa ja lopulta en saany ollenkaan unta. En vaan haluais kiukuta turhasta, ja tänään oli taas sellanen kiukkupäivä mulla. :(
nyt nukkumaan, jottei huomennakin tarvii näin kiukutella! Kauniita unia mun pienille <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti