7.9.2012

Vauvoja

Tunnustan, mä en tuu koskaan pääsemään mun vauvakuumeesta.
Eilen kuulin onneks ihania vauvauutisia <3 yksi tyttövauva syntyi, ja yksi sai rakenneultrassa tyttöveikkauksen, ja jos oikein kaukaa haetaan niin vielä kolmas tyttöuutinen, koska kuulemma K:n opettajan siskokin oli saanut tytön. Mun täytyy vaan iloita niin täysiä toisten puolesta, koska itse tuskin enää omalla kohdalla tulen näitä juttua kokemaan. Onneksi mullakin on vielä pieni vauva <3 voi olla aika kriisi sitten vuoden päästä kun D jo kävelee ja muuta :D Toisaalta tuntuu kovin tuskaiselta ajatalla omaa tulevaisuutta vauvattomana. Kuitenkin aina tulee kuulemaan vauvauutisia ja näkemään vauvoja, ja varmaan jokaisesta tuun olemaan edes jonkinverran kateellinen, ainakin sitten kun itsellä ei enää olee vauvaa. Mutta onhan se nyt ihanaa <3 ei mikään voi olla vauvoja, ja lapsiakaan ihanampaa. :) Hirveen usein nään uniakin vauvoista, omista tai muiden, ja tuntuu ettei mun ajatukset liiku juuri missään muualla kuin vauvoissa. Jos mietin itseänikin millainen oon, niin mulle tulee mielikuva itsestäni työntämässä vaunuja, niin että mulla pitäisi aina olla vauva. Mä toivoin että parantuisin mun vauvakuumeesta tän kolmannen jälkeen, mut ei näin tosiaan käynyt. D:kin on vasta 3kk, ja nyt jo kuumeilen :D Ehkä mä voisin joskus tosi pitkän ajan päästä hankkia muutaman iltatähden. siis todella vaan EHKÄ ja pitkän ajan päästä JOS koskaan mulla tulis olemaan minkäänlaista pidemmän ajan seurustelukumppania. Mut toistaiseksi on kyllä päätös ettei enää saa tulla vauvoja mulle. Toivottavasti saan pian pieniä kummivauvoja sitten <3

mun pieni peukun imijä <3






se ei oikein tykänny leteistä :D




K ja sen unikaverit :)
samoin kuin B:n, kun hän nukahti sohvalle (taas)



ja kun lapset tuli kaikki nyt puettua samanlaisiksi junnu/nuppu -vaatteisiin niin siitäkin kuva :)





musta K näyttää jotenki tosi ihanalta tässä viimesessä :)

2 kommenttia:

  1. Miksi Kentsulla on noin pitkä tukka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä ei oo koskaan leikattu, kun vaan vähän latvoja, eikä Kentsu halua edes tavallista lyhyttä poikatukkaa. Se ei oo tyttötukka vaan rokkitukka :)

      Poista