27.4.2013

VAPAA!!!!


Mulla oli ja on tänään kaikki kolme lasta kerralla 'lainassa', ihanaa harvinaista luxusta. Vaikka mä asun nykyään lähellä mun vanhempia, niin ei ne tosiaan usein halua kaikkia ottaa kerralla hoitoon. Mä sit repäsin ja päätin etten tällä mun vapaalla tee mitään kodin eteen (siivoamista tosin riittäis!), vaan teen nyt jotain vain ja ainoastaan itseni eteen! Oon käyny jo kaks kertaa reippaalla kävelylenkillä (se on ihan erilaista ilman vaunuja!) ja kattonu leffan, ja vähän herkutellu (sinne meni siis lenkkien hyödyt) ja nyt meen vielä ihan YKSIN suihkuun, ja muuta en varmaan enää ehdi tehä ennenkun lapset palautetaan kotiin. :)

Kyllä mä oon sitä mieltä että tarviisin välillä tällasta omaa vapaata aikaa (paljon useammin kuin saan!) että järki pysyis tässä päässä. Kaikki tarviis vapaata jotta jaksaa taas pyörittää kotia ja tykkää taas lapsistaan enemmän, tai ainakin jaksaa enemmän niiden kiukkua kuunnella, eihän se tykkääminen oo kuitenkaan minnekään laantunu. En oo tarviimas yöhoitoa että pääsisin bilettää tai mitään koko viikonlopun vapaita. Olis vaan ihanaa saada sillon tällön muutama tunti ihan vaan ITSELLE <3

Rakkula tuli kantapäähän kun yhdet kengät oli tänään nyt ekaa kertaa mun jalassa, mut ei se haittaa. Jotenkin on parempi mieli kun välillä on hiljaista jankutuksesta ja kiukkuumisesta ja ties minkä asioiden itkemisestä eikä koko ajan vaadita tekemään jotain. Monet äidit saa vauvan synnyttyä edelleen paljon vapaata, ja jos mulla olis joku mmies täällä talossa niin tosiaankin minäkin vaatisin niitä vapaahetkiä. Mitä hyötyä muuten niistä miehistä sitten olis? Joten iloisin mielin oon niiden puolesta keillä on mahdollisuuksia vapauksiin. Vaikka sitä en ymmärrä että jos on pieni vauva niin onko sillon pakko käydä usein bilettämässä. Mutta jokainen tavallaan. Itse arvostan enemmän tällaista vapaata kuin sellaista että menisin bailaamaan. Eihän siinä olisi mitään hyötyä jos ei nukkuisi silloinkaan yhtään sen enempää ja jos on juonut itselleen huonon olon, niin kiva kun aamulla taas olisi lapset niin hoidella niitä huonovointisena. Mä oon ainakin raskaana saanut aina oksennella tarpeeks, niin en yhtään kaipaa itseaiheutettua oksentelua ja pahan olon fiilistä. Vatsatautiakin on ollut nyt turhan usein muistuttamasta näistä fiiliksistä.

Nyt alkaakin jo viiden tunnin jälkeen olla vähän ikävä näitä mun pikkuisia <3
Tällaset vauvakuvataulut mulla on mun huoneessa sängyn vieressä lapsistani <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti