21.7.2013

Daisy-nuket!


On vuosi siitä kun mun vauva sai nimen Daisy, Sen kunniaksi voisin esitellä meidän Daisy-nukkemme.
Ja eilen yksi Daisyn kummi näki vihdoin Daisyn ensimmäistä kertaa. Meillä kun on ehkä joku 300 km tai enemmän välimatkaa. Mut kyllä se selvästi tykkäs mun pikkuisesta <3

Tässä Daisy on kiivennyt lelukoriin ja mennyt katsomaan Daisy nukkeja :)



Ja tässä meidän vaatimaton Daisy-kokoelmamme



Daisy nukkeja löytyy aika huonosti. Näistähän vaan yksi, tuo morsiusnukke oikealta, on mun siskon vanha, muut oon ostanut kirppiksiltä tai muilta keräilijöiltä tässä reilun vuoden aikana. Ennen Daisyn syntymäähän mulla oli vain se yksi. Muotisuunnittelija Mary Quantin suunnitteleman Daisy-nuken valmistushan on loppunut mun syntymään mennessä. Se on pääasiassa 70-luvun nukke, sitä on valmistettu vuodesta 1973 lähtien, ja viimeisimmät nuket on valmistettu vuonna 1983.

4 kommenttia:

  1. Heippa! Jos ikinä milloinkaan kykenet luopumaan tuosta kosketinsoittaja-Daisystä, niin ota minuun yhteyttä. Mulla oli se lapsena ja se oli kaikista Daisyistäni se rakkain. Koska kaikki lapsuuteni lelut ovat kadonneet maailman tuuliin, haluaisin ostaa edes tuon kyseisen nuken uudelleen omakseni.

    Kaikkea hyvää elämääsi toivottaen,
    Susanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, JOS niin tulee käymään niin otan suhun yhteyttä :)

      Poista
  2. Hei Anu
    Voisinko ostaa Daisy Pop Star ota? Hän on hyvin erityinen minulle.
    ja mahdollisesti häät ja peruukki Daisy?
    Rakastan kokoelma huomasin.
    kiitos
    Donna-Maree
    uusi-Seelanti - New Zealand
    gilmourbiz@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Donna-Maree! Valitettavasti minun Daisy nuket eivät ole myynnissä. Pidän paljon näistä nukeistani.

      Poista