23.4.2015

Lasten hauskoja juttuja

Käytän paljon facebookkia, sinne aina kirjotan mun lasten fiksuja oivalluksia. Ajattelin kopsata tänne sieltä lähiaikojen juttuja. :)

- Alkoi se Aatami etsii Eevaa ohjelma, missä mennään alasti treffeille. Telkkari oli jäänyt sille kanavalle, ja lapset tottakai hoksasi sen.
Sanoin K:lle et täs ohjelmas ihmiset menee alasti treffeille. Se oli heti ihan että "MIKS IHMEESSÄ???!????"
B kysy et "ai ei ees pikkareita?" ja K jo nyt naureskeli et "ja niitä ei oo ees sensuroitu!"
"katotaan tää on hauska! Nyt se riisuu vaatteet!"
Tavallaan mietin että ehkä ihan hyvä et lapset näkee alastomuuden tolleen luonnollisena viattomana asiana eikä sellasena aikuisviihteenä, että olis jotenkin likaista ja liittyis seksiin. Laitoin kyllä ne kesken ohjelman nukkumaan, mut olis mielellään halunnu kattoo sitä kauemminkin. Hirveesti niitä nauratti!
Sit toisena viikkona kun tää ohjelma tuli uudestaan niin että ne sattu sitä näkemään, niin oli edelleen ihan innoissaan. B naureskeli ja sano et se tykkää alastomuudesta ja "kato mikä siellä roikkuu hihihihihih!"


B oli kerhossa(kin) miettiny et haluais vaihtaa K:n toiseen isoveljeen, vaikka yhteen K:n kaveriin. Ellei se sit vois vaihtaa isoveljeä johonkin isosiskoon. (Koska K aina kuulemma kiusaa ja haukkuu sitä)

- D rikkoo ihan hirveesti kaikkia leluja, siis melkeinpä päivittäin. Ei mun toiset lapset oo ollu samanlaisii. Sit kun siltä kysyy asiasta niin se kyllä myöntää kaiken ihan rehellisesti. 
"No kun jalka iltos ja pää katkes. Ja minä likoin kaiken. Likoin kaikesta kaiken."

Kiva kuunnella tyttöjen leikkejä. B leikkii pojalla ja se puhuu niin että "Hei kultsi! Mitäs beibi?" 
- saanks mä lainata sun laukkuu?
- joojoo ihan sama, kunhan lopetat mun räpläämisen
- stella lopeta jo mun räplääminen!
- rakastutaanks?
- en mä oikein voi kun mulla on jo yks. Mut voidaan joskus joku toinen päivä.
- okei mä nukun stella sun vieressä, yhen yön..
Nopeesti toinen lämpes, kun ensin kielsi räpläämästä (ihan vaan koskemasta siihen) ja sit meni kuitenkin nukkuu sen kanssa. Mutta rehellinen poika. Palas Ashlynnin luo ja sano sille että "Tulin tuolta Stellan luota, aaaah ihana Stella <3 "
Iltasiivousta, K sano olevansa työnjohtaja. B sano et ei oo olemassa työnjohtajaa, sä oot huono siivooja ja laiskiainen!

D koko ajan vinkuu MUN poneja ja MUN nukkeja et se haluu niitä. Kyl K ja B aina ymmärsi mun keräilyistä et ne on äitin juttuja ja niillä on omansa, D haluais kaiken multa ja sit se itkee ja vinkuu niiden perään. Etenkin nyt kun on toivomassa kaikkee synttärilahjaks, mielummin nyt heti -lahjaks.. Suurimmat toiveet mistä se jaksaa joka päivä monta kertaa muistuttaa on PAHA PONI, PAHATAR ja SOKERIKISSA.
B sentään sano että "arvaa mitä mä haluun kaikista eniten sit mun synttärilahjaks? Haleja. Ja toisiks eniten pusuja". Oiiii, se on paljon helpompi tyttö, ja niin ihanat toiveet, että sellasta vois itekin toivoo.Joku päivä D jutteli mun iskälle synttäritoiveistaan. (Se paha poni on jostain pakko saada!) Kysy D:ltä että mitä se paha poni tekee, niin D vastas että "se kaivelee tyttöjä!" En yhtään tiiä mitä tästä ajattelis, mut joo kyllä toi vastaus nauratti! Hymiö grin D haluaa siis pahan ponin mikä kaivelee tyttöjä, ookoo.
- "ääääÄÄÄÄÄ-ÄÄÄÄÄ"
-mikä niillä on?
"lakuhaujalla on pissahätä!"
Lakuhauja = Draculaura. Nyt vasta ekaa kertaa mietin että kai noidenkin nukkejen kuuluu pissata. Tosin onko se itkuhuudon paikka?- Mun lapsille on varmaan tullu jo erittäin selväks se, että mä haluaisin poikaystävän. B tarjos mulle nätisti omaa poikaystäväänsä "Saat M****n sit kun se kasvaa aikuiseks". Hmm.. no voi olla että silti ottaisin kaikkein mieluiten suunnilleen itseni ikäisen poikaystävän. Vaikka varmaan jokatapauksessa joudunkin tässä odottamaan sellasta reilusti toista kymmentä vuotta muutenkin.
Puhuin toisena hetkenä D:n kans poikaystävistä et mistä saisin sellasen niin se vastas "no sieltä paketista!" Eli tilaanko mä nyt jostain vaan sellasen?

Ja sit vielä yks lapsiin riippumaton juttu:

Miksköhän mä en saa tinderissä matchejä? Johtuisko se siitä et ite en paina sydäntä juuri kellekään, vai siitä et esittelen siellä itseni näin: "Olen viidentoista lapsen yh-äiti ja työtön luuseri sossupummi. Ilmainen raha aina kelpaa, on se sitten saatu huijaamalla tai huoraamalla. Tai en ole varma onko enemmänkin lapsia, menin laskuissa sekaisin. Silti haluan niitä lisää. Jokaisesta jäi 'raskauskilot', painan reilusti yli sata kiloa, en mahdu edes ovista ilman että vedän vatsan sisään. 
Hymiö wink Toivottavasti pidät isoista tisseistä, nämä on kätevät, niillä pesee hyvin sekä lattian että oman selän. Olen siis aikalailla täydellinen joten ole säkin!"


Tää meni nyt tälleen erikoisen näköseks varmaan siks kun kopsasin facesta tekstejä. Mutta en nyt jaksa ja osaakaan välttämättä korjata sitä, joten antaa olla näin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti