30.7.2012

Kiitoksia

Kiitos nyt paljon rakentavammista kommenteista. Kyllä mulle saa mielipiteitään esittää eikä tarvii olla samaa mieltä mun kanssa, mutta voin jo nyt sanoa että en aio julkaista haukkumis-dissaamis-mee hoitoon linjaa täällä, kenestäkään. Jos haluaa jotain negatiivisempaa asiaa ilmoittaa, niin kannattaa miettiä sitä tapaa miten sen asian ilmaisee. Ja nähtävästi mun myös. Itsekin opin nyt tästä sen että voisin ehkä jotkut lauseet muotoilla paremmin, niin ei ehkä tuliskaan tällaista ryöppyävää vastaanottoa. Ite pitää opetella olemaan vähemmän puhelias sitten :D On sit meidän perheessä ainakin yks äänekkäämpi itkupilli ja yks hiljasempi itkupilli (ja älkää ottako tätä nyt niin tosissanne) :D

Oon nyt vastaillut kysymyksiinne, ja osan jätin muhimaan julkaisemattomina. Ei puhuta enää rumia jookos. Mäkin, vaikken koskaan juurikaan oo ees kiroillut, niin heti K:n synnyttyä laitoin jokaisen sanan tilalle Kissa, mihin moni ajattelis kirosanan sopivan siihen paikkaan. K oli muuten hassu pienenä, jos mua joskus kisutti, niin se tuli kysymään että iso vai pieni kissa, ja minkä värinen kissa. Kyllä kisuttaminen helpotti kun pikkunen tuli sanomaan tollasta :)

muista tää kun kisuttaa (KISSan kuva netistä)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti