19.7.2012

stressiä pukkaa

Voi vitsi, kun tää stressaaminen ei sovi mulle yhtään, itken sit helposti ja oon niin kiukkunen, ja sitä ei helpota tää B:n, uhmaako se nyt on, niin kuitenkin kun se on nykyään usein tosi hankala. Huomenna meen Lahteen parantelee mun tatuointii. Tätä mikä mulla on jo tiara, niin sinne sydämen sisään D ja ehkä ympärille jotain tähtisadetta tai jotain. Kun onhan mulla jo ranteissa B ja K, niin halusin myös Deen tottakai, ja kiva kun saan ennen ristiäisiä. Muuten tulee tosi kiire, täällä on koko ajan sotkua ja mun pitäis leipoo ties vaikka mitä. Mun vanhemmat on jotenkin vanhoillisia ja valitti jo hirveesti siitä että meen huomenna tatskattavaks. Suutuin niille ja sanoin et ärsyttää kun valittaa koko ajan kaikesta, älkää tulko sit ristiäisiinkään kun tuskin sekään kiinnostaa niitä. En tiiä.. kai ne tulee silti. Mut aina kaikkee valittamista. Muutenki stressaan hirveesti ja ollu siitä huono mieli, niin ne vaan valittaa, äitikin kun aina käy täällä, niin ei kai tajua et lapset sotkee, ja ollaan just muutettu, et pitäis muka olla jo siistii! Miljoona kertaa tehny jo mieli perua ristiäiset. Ja pappikin on tottakai just se kenet vähiten haluttiin.. No pääasia et vauva saa nimen, eikä se pappikaan nähny Fantasia nimen suhteen mitään ongelmaa vaikkei niitä vielä oo yhtään suomen rekisterissä. Mulla on Suomen eka B, ja suomen eka Fantasia <3 <3

Eilen yks mun frendi tuli käymään, näki Daisyn nyt ekaa kertaa vasta, vaikka Daisy on jo 2kk. Musta oli jotenkin ihanaa kun se oli siitä selkeesti innoissaan ja sanokin et haluais sen lainaan <3 kukaan muu ei oo vielä ees ehdottanu Daisyn hoitoon ottamista kun on vielä liian pieni, ja just tästä kaverista en olis ekana uskonu sitä, sillä taitaa olla vauvakuume :)  varmaan just siks kun se on vielä melkein vastasyntynyt, niin haluais hoitaa sitä <3 ja Daisy on ihana ja helppo vauva. Onneks onkin, koska isosisko on nykyään tehny varmaan melkein kaiken tosi hankalaks :D no, uus vauva, uus koti, varmasti vaikuttaa B:een. Varmaan ajan kanssa kiukutkin helpottaa.

Mulla on ollu tällä viikolla mun veljen poika/kummipoika hoidossa kolmena päivänä, noin seitsemästä puol viiteen, eli koko päivän kun ne on ollu töissä, luonnollisestikin. Tänä aamuna kun mä olin syöttäny Daisyy, oltiin siis oltu jo hereillä, näillehän on normaalia herätä joka aamu viiden ja kuuden välillä. Niin K jo odottelikin serkkuaan kaveriks, niin jossain vaiheessa mä olin nukahtanu siihen imettäessä, niin ihmettelin kun tää sen äiti oli mun sängyn vieressä. Tosiaan en ollu ees kuullu et olis kukaan tullu, no K tietenki oli avannu oven, mut en ollu yhtään tietoinen asiasta, ja ihan säpsähdin ja järkytyin kun se herätteli mua :D Imetys tosiaan väsyttää, laittaa helposti nukahtamaan siinä samalla jos sängyssä syöttää. mut joo musta se oli hassua. Ei mun elämässä ehkä tapahdu mitään tän kummempaa nykyään. :D Ja mä olin ostanu, käytettyjä tietenkin, mistäs uusia enää sais, Daisy nukkeja, Daisylle multa ristiäislahjaks. Nyt meillä on neljä Daisyy, ja viides tulossa. Se viides on sitten tummatukkainen. Ihanaa saada sellanen, kun tääkin Daisy on tumma. Eli tänään oon laitellu Daisyt hyllylle, ja laiteltiin K:n ja B:n kanssa julisteita seinille, joitain päiviä sitten on saatu jo hyllyjä ja taulujakin seinille.

Tässä on nää Daisyt, ja sen heppa. 
Tälle hyllylle laitan sitten muut Daisyn koristeet, ristiäislahjat. 
(Yhellä Daisyllä on Lady LomelyLocksin mekko)



Ja tässä olohuoneen Marilyn-seinää (rajasin kuvasta sotkun pois, kun sohva ja lattia oli niin leluisia)



ja näin söpö Daisy oli tänään


ja Daisy nukahti näin



ja B on alkanu nukahtelee outoihin paikkoihin, kirjotan niistä lisää ja laitan kuvia myöhemmin :D 
Just äsken nukahti tähän mun tietokonepöydän alle :D


Ja Daisy on alkanut nyt kovasti hymyilemään, pitäis siitä saada joku hyvä kuva. Täällä jo odotellaan milloin syntyy uusi keiju! (Helinä-keiju leffassa sanotaan että kun vauva nauraa ensimmäisen kerran, silloin syntyy uusi keiju)

Pitäis laittaa tänne kuvat myös kutsuista, ja kiitoskorteista, kun musta ne on hienot. ja joo, niitä Daisyn kuvia myös! No ristiäisten jälkeen kun kiire varmaan helpottaa. Oon valinnu kolmen perusvirren lisäks yhden muun biisin, tyttö onnellinen. Siinä on niin ihanat sanat niin siks sen halusin. Olin jo kun viime kesänä kaverin kutsussa huomasin nää sanat, niin heti päätin että jos saan tytön (en ollu vielä ees raskaana) niin sen ristiäisissä lauletaan tää. Tää on nyt sit yhteislaulu ilman säestyksiä. Vaikka oliskin ollu ihana jos joku soittais ja laulais tän.


Luoksemme lensit kuin keijukainen,
keskelle kevään ja kukkasien. 
(oikeesti olis talven ja pakkasien)
Tyttöni pieni ja hentoinen,
sinua niin tänne odoteltiin,
lapsi rukousten.

Silmät kuin keijukaisen, laulu kuin enkeleiden, 
vain siivet sinulta puuttuu.
Auringon nauramaan saat, kukkimaan autiomaat, 
tyttö onnellinen.

Silmiisi katson ja koukussa oon,
huoleni jälleen unohtukoon.
Voi kuinka tahtoisin muistaa sen,
hetkeksi vain sinut syliini sain. Lapsi rukousten.

Silmät kuin keijukaisen, laulu kuin enkeleiden, 
vain siivet sinulta puuttuu.
Auringon nauramaan saat, kukkimaan autiomaat, 
tyttö onnellinen.

Taas ihmetellen huomata saan,
sinä voit nähdä sen salatun maan.
Tahtoisin kanssasi löytää sen;
maan, jossa on kesä loppumaton. Lapsi rukousten.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti