28.12.2014

Millon viimeks oon koskettanu miestä? Säälittävää :D

Olis varmaan ajankohtaisempaa kirjoittaa Joulusta, mutta teen sen myöhemmin, kun on enemmän fiilistä kaivella kuviakin esille.

Mietin tässä (taas vaihteeksi) mun säälittävää mieselämääni. Ja oikeesti nyt jos jollain on tätä säälittävämpi, niin kertokaa siitä mulle, koska haluun tietää. Rehellisesti sanottuna en usko että kovinkaan moni on tässä yhtä surkea tapaus kun mä.

Millon viimeks mä oon ees koskettanu miestä? Ensimmäinen ajatus oli että varmaan sillon reilut 3v 3kk sitten, kun edellistä lastani tein. Tarkemman mietinnän tuloksena onneks löysin sen jälkeenkin muutamia tapauksia. En tietenkään laske poikalapsiin koskemista, koska oonhan mä nyt ainakin K:n ja kummipoikiini koskenut, ja varmaan jollain tapaa hipaissut lasteni kavereitakin tässä arkielämässä. Ja sen lisäks oon ehkä saattanut osua mun iskään jos oon vaikka ojentanut sille jotain. Mutta näiden lisäksi lista on tässä ja lista on lyhyt, kun huomioi että tää käsittää KAIKEN yli kolmen vuoden ajalta. En usko että tän lisäks edes miespuolinen kaupan kassa on osunut mun käteen, koska kyllä mä sellaisen harvinaisen tapahtuman muistaisin.

Listaan nää nyt viimeisimmästä lähtien.

1. Reilu viikko sitten näin tosi pitkästä aikaa serkkuani (poika, täysi-ikäinen, joten lasketaan sitten miehiin), kun se tuli käymään meillä kylässä, niin halasimme tervehdittäessä.

2. Viimeks kun palkkasin lapsenvahdin naapurista että pääsin vapaaillan viettoon, niin kaverin kaveri ojensi kätensä että nosti mut pystyyn kun kaaduin ja liukastuin ulkona. Sama tyyppi baarissakin ehkä tökkäsi mun käden sivua, kun olin ollut toiseen suuntaan muille juttelemassa, ja hän halusi sanoa mulle jotain.

3. Sitä edeltänyt vapaa-ilta kuukausia sitten, kun erehdyin menemään yksin lähiräkälään ja siellä joku säälittävä luuseri tuli mun viereen ihan lähelle yrittämään jotain. Eli valitettavasti se kyllä koski mua vaikken sitä silloin olisi halunnutkaan. Lipesin pian paikalta pois.
Nyt kun mietin, niin koska itsekin olen säälittävä luuseri, niin miksi en sit vaan olis voinut tutustua siihen ja vaikka yrittää sit siitä ottaa mulle poikaystävää. Kun tuskin muitakaan oikein saa, niin kai se olis parempi näin kuivan aikakauden jälkeen jo ottaa ihan kuka tahansa mielummin kun että olisi kokonaan ilman.

4. Tän vuoden aikana oon käynyt lääkärissä pitkäaikaisen flunssan takia. Hoitaja joka tutki mua oli mies. Ei se suoranaisesti ollut kosketusta, mutta koski se muhun ainakin sen ison jäätelötikun (kun katsoi kurkkua), korvalaitteen ja sen piikin millä otti sormesta verta, niin niiden välityksellä.

5. Noin vuosi sitten satutin toisen kylkeni kun tipuin tuolilta ja se oli melkein puoli vuotta kipeä. Se ensimmäinen lääkäri oli kyllä nainen kuka tunnusteli ja paineli ja tutki sitä. Mutta myöhemmin kun sitä ultrattiin niin se lääkäri oli mies. Ei sekään kyllä muhun koskenut, kuin vain sen laitteen välityksellä, mutta tämä on kyllä silti ollut kaikkein intiimein mieskokemus vuosiin, koska olin siinä niin vähissä vaatteissa.

Tässä luultavasti joka ainoa kosketukseni miehiin melkein 3v4kk:n aikana. Ei muistu mieleen että olisin ketään miestä edes kätellyt.

Hmmm.. että kuka tässä on luuseri??? :D

Tää ei kyllä suinkaan oo mun omasta tahdosta näin, että olisi näin olematon mieselämä. Mutta en mä taida osata tehdä asian suhteen mitään. Tosiaan tää uuden vuoden toive/tavoite tulee olemaan mulle TODELLA vaikeaa toteuttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti