8.1.2015

Tervetuloa Uusi Parempi Vuosi!


Vuosi on vaihtunut ja oon aloittanut tän tosi positiivisella fiiliksellä. Monta asiaa mitä oon päättänyt niin uskon että saan ne toimimaan. Mä oon niin paljon masistellut kaikkea viime vuonna ja sitä edellisenä, että se saa olla mennyttä, ja aion suhtautua tulevaisuuteen avoimesti ja positiivisemmin ja paljon seurallisemmin. Toivon että yksinäisyyden tunteeni alkais pikkuhiljaa väistymään, toki eihän se ihan itsestään selvä asia oo. Mutta oon jo nyt tehnyt monia parannuksia. Aion pitää itse enemmän yhteyttä ihmisiin. Olen ottanut tavaksi että soitan usein illalla kun saan lapset nukkumaan niin pitkiä puheluita kavereille, ja pyydän meille enemmän ihmisiä kylään, ja jos itsekin päästäis enemmän ihmisten ilmoille lastenkin kanssa. Tän vuoden puolella olenkin jo ehtinyt tavata muutaman uuden ihmisen, ja se on tottakai hienoa!
Haluun uskoo siihen että pystyn muuttamaan asioita ja elämääni, että elämä alkaisi tuntumaan paremmalta.
En halua olla enää yksin.

Poikaystävän hankinta on tietenkin vielä kesken, en kyllä oletakaan että se noin vaan tapahtuisi. Mutta kunhan mä edes yritän. Oon kyllä miettinyt et oonko jotenkin tunnevammainen, että osaanko edes tuntee mitään sellaista ketään kohtaa mitä oletan että täytyisi tuntea. Mutta oon avoin ja valmis tutustumaan ja kokeilemaan että jos se tunne ei tuu heti täysillä, niin jos se vaikka tulisi pikkuhiljaa ajan kanssa. Kai se on pääasia että yritän.

Viime vuonna taisin saada vapaaillan, jotta oli mahdollisuus päästä bilettämään ihmisten ilmoille, niin kolme kertaa. Se ei oikeesti oo kovin paljon. Toivon että tänä vuonna saan siihen useammin mahdollisuuden koska kyllähän se helpottaa uusiin ihmisiin tutustumista että olisin joskus vapaalla ilman lapsiakin.

Mutta tosiaan, tänä vuonna sain jo kerran vapaa-aikaa! Sen ajan hyödynsin tottakai parhaalla mahdollisella tavalla, tapasin tinderistä löytämäni kundin. Eli ajatella, mulla oli oikeet treffit!
1/12 on siis nyt hoidettu, seuraavia treffejä stressataan sitten ensi kuussa. En kyllä hirveesti tiiä treffeistä mitään, etten osaa luokitella oliko ne hyvät onnistuneet oikeanlaiset treffit. Mitä ekoihin, toisiin tai kolmansiin treffeihin edes kuuluu? Mutta me juteltiin vain, ihan mukavaa, ja jäi mulle siitä kundista sillä tavalla hyvä fiilis kuitenkin. Mutta saa nähdä että nähdäänkö me enää, en tiiä onko se kiinnostunut musta kuitenkaan niinku oikeesti vai mitä. Ehkä mä en osaa lukee ja tulkita miehiä, mutta en siis ala olettaa tai odottaa mitään, ettei sitten tarvitse pettyä. Ollaan oltu kyllä yhteydessä sen näkemisen jälkeenkin. Mutta katsellaan nyt miten käy :) Haleja ja pusuja mä kyllä jo kaipailisin.

Mä oon laittanut pari viestiä ennustajalle, ja se on myös vastannut niihin tekstiviesteillä. Hän ennusteli mulle sellaista, että "et enää pitkään ole yksin, tulet löytämään miehen jonka kanssa tulet viettämään ihania hetkiä. Tämä mies tulee ihan sattumalta elämääsi, yhtäkkiä hän on sun vieressä. Tuntuu, että jonkun ystävän kautta tulette tutustumaan." Mua kiinnostaa tällaiset ennustusjutut ja muukin yliluonnollinen tai tollanen vähän hömppä asia, ja jollain tapaa uskonkin niihin, mutta kuitenkin vähän varauksella. Toivottavasti pian pystyn kertomaan että toi ennustus olis pitänyt paikkansa!

On tää vuosi ainakin alkanut hyvin, kun on jo ollut treffit, ja oon tavannu uusia ihmisiä ja entisiäkin tuttuja ja oon jutellu puhelimessa kavereiden kanssa pitkiä kehittäviä keskusteluja. :) Tervetuloa uusi sosiaalisempi elämä!

2 kommenttia:

  1. Moikka! Sulla kiva blogi, suloiset lapset ja hyvä uusi asenne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Yritän parhaani mukaan pitää tämän paremman asenteen :)

      Poista