4.5.2012

Toukokuussa sais luvan tapahtua, enpä usko niin.

23 päivää laskettuun aikaan. Vois hyvin jo syntyä. Monet vauvat syntyy näihin aikoihin. Mulla ei kuitenkaan oo siihen mitään merkkejä. Siis kohdunkaulassa ei oo yhtään auki, pehmentyny, lyhentyny, ei siis taida mua supistaakaan. Kamalia kateellisuuden puuskia tunnen jatkuvasti kun kuulen muiden synnyttävän tai että niillä on merkkejä että vois jo lähestyä. Eilen oli mulla neuvola, joo, on vauva pää alaspäin, on ollut jo hyvän aikaa, mut pää vielä heiluu siellä, eli ei oo kiinnittynyt. ja olin lihonu viikossa 1,6kg, yhteensä noin kymmenessä viikossa joku 9kg. Ihan älyttömästi, ja koskaan ennen elämässäni en oo painanu näin paljon, ollu näin levee ja läski. tuli kamalat kilokriisit. ja ehdin vielä hyvin tätä menoa lihoa reilussa viidessä viikossa vaikka jonkun 6 kiloo lisää. Aina mä oon tälleen lopussa saanu eniten painoo. voi olla että sekin vaikuttaa kun tulee pre-eklampsian oireita, ja alkaa kovasti turvottaa. Mulla ei oo syntymiseen ei niin mitään merkkejä. Mä voisin oikeesti löydä vetoa ettei tääkään tuu syntyy ennen kun joskus sit käynnistetään. Mä niin haluaisin jotenkin sen käynnistyksen tällä kertaa ennen laskettua aikaa. ehkä se on tää kun kaikki vaan masentaa just nyt koko ajan ja mieliala vaihtelee ja kaikki itkettää. Olis ehkä koko ajan pitäny ajatella laskettu aika itelleen, niin sit ehkä jopa tuntuis että syntyis pari viikkoo ennen laskettuu :D aiemmissa raskauksissa kaikki muut aina kyseli joko se kohta syntyy (plus minä itse), nyt se on ainoostaan mä itse kuka riivaan itseeni tolla ajatuksella. Kaikki tutut on sanonu et joo ei se synny sulla kun vasta sit kun käynnistetään. Hyvä että muut ei odota, kun täs on tarpeeks kun ite odottaa niin paljon. Joo, mä vaan näytän hirveeltä, ja en jaksa mitään, ja kiloja tulee ihan liian nopeesti, ja tänään oli mahan ympärysmitta tasan metrin!!!!! Hui! Mut musta tuntuu et kaiken tarkoitus ei oo että joka sekunti mietin vaan sitä et missä vauva viipyy, miks ei oo mitään merkkejä, ja että syntyispä se tänään! Jotenkin muutenkin kaikkialle syntyy koko ajan vauvoja, ja mä joudun vielä venaa. Taidan olla tosi huono odottaja.

Mutta jotain kivaakin, tässä eilisen eilen B:n kumppa otti tytön melkeinpä koko päiväks lainaan, ja mä sain olla rauhassa, K:kin oli eskarin jälkeen vaan vähän aikaa kotona ja sit kavereilla, ja sit myöhemmin tuli meille kavereiden kanssa. Muistaakseni. Mä oon niin lahopää etten ehkä muista oikein ees näin tuoreita tapahtumii. joka tapauksessa K:n eskarista hakemisenkin jälkeen mulla oli yksinäistä vapaata luxus aikaa. Oli mulla ikävä B:ta, tottakai, mut oli kivaa saada olla rennosti. K:kin kyseli ihan jatkuvasti sit missä mein pieni vauva (b) on, että silläkin oli aivan kauhee ikävä ilman sitä. Onhan sekin tottunu että se on koko ajan kotona mein kanssa. Mä roudasin ihan sikana tavaraa varastoon, niitä pahvilaatikoita ja jätesäkkejä mitä oon valmiiks pakannu. kun kerrankin sai rauhassa. Ja löysin mun vanhojen my little ponien vaatteet <3 ja sitten laitoin vielä D:n jutut esille mun huoneeseen. Nyt on siis kaikki valmiina senkin kannalta että vois syntyä! :)

tässä nää ponien vaatteet, mitä olin kauan ikävöinyt <3



ja tässä muuten mulle tärkeitä ihania poneja ja Lady LovelyLocksit. LLL:t saa kohta oman linnan :)


ja tässä vielä niistä vauvanjutuista. D tulee siis mun huoneeseen.
Monta kuvaa yhdistetty tohon samaan niin joka kulma pääsee esille :)


Aika pinkkiä vai? just mun makuun!
mutta tän kaiken kannalta parempi olis että se on sitten se Daisy eikä Rocky :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti